Norweskie urzędy imigracyjne (UDI) zarządziły, by chrześcijanie przyjmując muzułmańskich najeźdźców dla niepoznaki nazywanych uchodźcami usuwali wszystkie symbole chrześcijańskie, przede wszystkim krzyże. Podobne posunięcie miało miejsce w Szwecji, ale z inicjatywy „biskupki” Sztokholmu.
Gazeta Dagen podaje, że Norweskie Stowarzyszenie Misyjne zaoferowało Urzędowi Imigracyjnemu pomoc w przyjmowaniu i lokowaniu uchodźców, na co odpowiedzią było żądanie usuwania krzyży. „Miejsca przyjmowania uchodźców mają być neutralne światopoglądowo” – taka podobno obowiązuje zasada w Norwegii, jeśli wierzyć rzeczniczce UDI Vibeke Schjem. W rzeczywistości jest to współpraca z wojującym islamem, bo przecież muzułmański Jezus ma wkrótce przyjść, by ustanowić wiarę koraniczną i zniszczyć krzyże. Ta wiara jest wyrażana przez neutralnych światopoglądowo uchodźców, jak widać na załączonym obrazku.
(przykładem „nieświętego sojuszu” lewicy z islamem jest sytuacja w Erytrei)
Neutralność światopoglądowa od dawna cechuje wyznawców islamu; w sumie od samego początku. Zbóir „najprawdziwszych hadisów al-Buchariego” (Sahih al-Buchari) pod numerem 1044 przytacza autentyczny hadis, który mówi:
„Wysłannik Allaha powiedział: Przysięgam na Tego, w którego rękach jest moja dusza, z pewnością syn Maryi Jezus wkrótce zstąpi [z nieba] do was [muzułmanów] i będzie sądził świat sprawiedliwie według Koranu, i połamie krzyże i zabije świnie i zniesie podatek dżizja. Wtedy będzie mnóstwo pieniędzy i nikomu nie trzeba będzie dawać jałmużny”.
To nie jest jakieś wypaczone nauczanie marginalnych ekstremistów: zbiór Sahih al-Buchari zna cały świat islamu, a Arabia Saudyjska wydaje certyfikaty zgodności dla kolejnych wydań. Mało tego, cały świat islamu uznaje właśnie te hadisy za autentyczne, podczas gdy co do innych hadisów nie ma zgody. Poniżej ten hadis w języku arabskim z angielskim tłumaczeniem.
Ciekaw jestem, czy duchowni katoliccy nawołujący do przyjmowania rzeczonych najeźdźców/uchodźców zdają sobie sprawę z ich neutralności światopoglądowej?
Zachęcamy do przeczytania tekstów o hadisach i o Koranie.